2012年7月15日 星期日

意式油醋三色椒車厘茄食譜 bell pepper antipasto recipe


開party少不免大魚大肉,必要有蔬菜平衡一下。除了沙律和甘筍西芹條外,這款顏色鮮艷的antipasto也是健康之選。所費無幾又可預先弄好,隨時上桌。

製法
  1. 三色椒切件,與車厘茄一同用海鹽、黑椒、橄欖油拌勻。
  2. 放進焗爐烤時要一邊觀察,當三色椒的外皮變皺時立刻取出。停烤後不可在爐內逗留,否則會變黃。
  3. 室溫攤涼,加balsamic vinegar和橄欖油拌勻,也可撒點香草。

6 則留言:

  1. 梁太又有色彩鮮艷的美食吸引人啦.焗爐真的好好用又方便.

    回覆刪除
  2. 係呀, 放入焗爐就可以煮其他野, 善用時間

    回覆刪除
  3. "意式油醋三色椒車厘茄"沙律再加一/二片牛油多士就是豐富的午餐。

    回覆刪除
  4. 顏色配搭得好靚呀~又健康...

    回覆刪除
  5. so colorful~ 而且食得健康! 屋企有部焗爐好處真係多都數唔晒呀~

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...