2012年12月19日 星期三

白酒煮蜆意粉食譜 vongole recipe

Vongole,我每次在餐牌見到都必點,但經常失望。試過在高級意大利餐廳吃,三百大元一碟,但意粉煮得太爛。其他餐廳嘛,往往只得兩三隻連殼鮮蜆,其餘都是雪藏蜆肉,又腥又硬。有次在朋友家吃,碟中一滴汁也沒有,「乾爭爭」的。
其實我不明白,這麼簡單的白酒煮蜆意粉,只要材料新鮮,怎可能失敗?

白酒煮蜆意粉
   
被罐頭蓋割傷手指,一邊煮一邊淌血,所以賣相比較凌亂,見諒。
 
製法

  1. 蜆要買大一點的。用牙刷清潔蜆殼,放在金屬器皿中浸水,讓它們有足夠時間吐沙。
  2. 加鹽烚意粉,時間要比正常短兩分鐘,因為之後還要放進蜆汁煮的。 
  3. 用一個中型煲,以橄欖油爆香蒜茸、辣椒及你喜愛的乾香草,小心勿燒焦。我用了別人給梁生的意大利手信,裡面有乾蒜、辣椒、basil等,非常方便,一湯匙已「辣到跳舞」,超正!
  4. 放蜆略炒,加入白酒(不用太多,否則會苦)再炒一會。
  5. 加蓋煮至蜆開口,此時可加點黑椒。鹽不用加了,蜆會吐出海水,已經夠鹹。
  6. 把蜆撈起,未開口的丟掉。
  7. 將意粉放進有蜆汁的煲中,快速拌勻。時間要掌握得好,最理想是意粉剛烚好便立即撈起放入蜆汁中,就能保持濕潤彈牙。
  8. 把蜆放回意粉上,上碟時可灑點新鮮basil或parsley碎。

白酒煮蜆意粉  
白酒煮蜆意粉

白酒煮蜆意粉 

2 則留言:

  1. 坦白講,呢個意粉係我覺得外個人一定煮得好味過香港人的意粉,因為在香港,我真係未食過一個比歐洲好味的大蜆意粉。

    其實我想問哩,白酒用唔晒點算呢?好似我地兩個人,煮個意粉,用得唔多白酒。咁係咪要刻飲鬼晒佢呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去超市買枝細細支, 10幾蚊, 煮幾餐, 乜都落啲, 好快用晒

      刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...