2013年8月19日 星期一

金針雲耳蒸雞食譜 steamed chicken with black fungus and lily recipe

金針雲耳蒸雞

蒸雞雖好吃,但往往蒸出一盤肥油,令人望而生畏。

最近第一次買嘉美雞(總想起那位百搭受訪醫生)來蒸,發現效果很好。碟底不見半滴油,只有清澈的汁。雞皮與肉之間沒有肥膏,但吃下去仍很嫩滑。雖然價錢貴,不過吃得心安理得,值得推薦。

製法

  1. 金針用水浸幾小時,期間盡可能換水數次以清除有害物質和異味。
  2. 雲耳浸軟。
  3. 冬菇用熱水浸軟後切絲,用生抽、麻油、糖拌勻。
  4. 金針和雲耳灼幾分鐘,瀝乾。
  5. 雞一隻洗淨切件(可叫雞檔代勞),加入調味(生抽2湯匙、老抽1湯匙、蠔油2湯匙、生粉2茶匙、糖1茶匙、胡椒粉、麻油)、金針、雲耳、冬菇、薑絲拌勻,醃半小時。
  6. 乾荷葉一塊灼至軟身,用凍水沖洗乾淨。
  7. 將雞放在荷葉上鋪平,包好後用牙簽封口。
  8. 大火蒸約15分鐘,關火後焗5分鐘。

金針

金針雲耳蒸雞

金針雲耳蒸雞


將食譜寫出來,才發現原來都頗多步驟!這不會是個即興能煮的餸菜了。

配上菜飯和無花果蘋果湯,一頓清爽有益的夏日晚餐。

菜飯

菜飯

7 則留言:

  1. 哇...利用荷葉來蒸..打開的那一刻,應該很香吧!!

    回覆刪除
  2. 點解妳可以張張相都可以放到咁大,而我只係得1至2張相可以,其實果D超細張呀!>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 你入番去編輯篇文, click張相, 張相下面就會出現一條bar, 俾你揀大小同位置

      刪除
  3. 嘉美雞好似已經唔見左, 聽講佢都係打針ga~~>.<

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...