2012年7月15日 星期日

中了Le Creuset 的毒?

跟很多港女一樣,當年梁太籌備婚禮時曾經瘋狂在網上搜集資料,在場地、婚紗禮服、化妝、攝影、佈置、主題、DIY、花球、live band、姊妹裙、請帖、first dance、回禮小禮物、蜜月旅行、首飾、成長片段、婚紗相、相簿等毒物中沈迷得不能自拔。完美婚禮過後,少不免有一點失落感。有人索性進軍婚宴業,轉做wedding planner、賣婚紗或幫人製作花球;但其餘大部分師奶仔都會自動進入煮飯仔階段。為了填補空虛,我們移情食譜和廚具,期間必會受blog友荼毒,愛上Le Creuset…

Le Creuset

  我首先入手的是右邊那一對湯盅,之後一段長時間都是抱觀望態度,直至某次富豪酒店開倉終於失手了。愛甜品的梁生買了兩對ramekin,至於被神化了的鑄鐵鍋,我遍尋不獲最愛的volcanic flame色,但又不甘手空手而回,便買了個dune 27cm oval,加一個沒甚麼實際用途的gravy boat。


梁生見我悶悶不樂,兩日後竟在午飯時間自行回到展銷場地,與一大班OL廝殺一番,搶到這個煲,還為它配一個膠鏟!

Le Creuset

這批Le Creuset其實我不常用。鑄鐵鍋的火力並不特別好控制、佔位置、太重;而五顏六色、厚厚實實的餐具與家常小菜又不是十分合襯。好啦好啦,我承認,每次經過Le Creuset專櫃我總是會被吸引過去,bloggers那些比專門店還齊全的環球廿個色特別版珍藏我也一直垂涎,但我尚算能保持定力的!

6 則留言:

  1. Dune 27cm oval很美呀! 又快開倉了, 會去嗎?

    回覆刪除
  2. 我見你係第一個會話LC唔好用既....其他BLOGGERS 都中晒毒了 ^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我實話實說遮
      佢係靚囉(但有好多產品都唔係太靚)

      刪除
  3. 不會了!
    幾次之前冇去, 所以冇入到會, 冇收到邀請
    同埋, 真係太多人, 好恐怖

    回覆刪除
  4. 又開倉啦! 你收到 invitation card 未?

    回覆刪除
  5. 我都開始喇~係FACEBOOK入左GROUP後就引唔到手喇!

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...