2013年3月20日 星期三

我們野餐去 picnic by Inspiration Lake

一直都有野餐這念頭,但總有一萬個理由而未能成事。上一次野餐竟是一年前在巴黎鐵塔下的草地,但物資始終不方便,不能大快朵頤。

星期日終於下定決心,懶理天文台說會下雨,帶著三袋食物餐具直驅迪欣湖。

很豐富吧?


迪欣湖野餐 

渾圓嬌艷的小蕃茄。

迪欣湖野餐
鮮甜cocktail shrimp,只需預先解凍。

迪欣湖野餐

最美味的,當然是梁生早上親手焗製的香蕉蛋糕啦!

香蕉蛋糕

迪欣湖的草地很大很舒服,遊人雖多,也不覺得很擠逼。唯一是泊車每小時要25元,加上隧道費橋費,都算是高消費活動啊。

迪欣湖野餐

梁生睡醒後說:「呢度唔錯呀,下次搵多幾個人一齊嚟。」
我:「好呀,咁要準備多啲食物,可以帶雞翼(因為成本低嘛)。」
梁生:「咩話?雞翼都唔係野餐會食嘅嘢!」
我:「點解?你睇嗰邊班人夠食緊Pizza Hut外賣雞翼啦!咁我帶risotto囉。」
梁生:「你究竟明唔明白野餐嘅重點?係喺wilderness食啲簡單嘢呀!咁不如你帶個爐來打邊爐囉。」
我:「吓?哦...好,我去準備吓。」(記得這句是哪齣戲的對白嗎?)


迪欣湖野餐

最後鄭重介紹,我的高科技防瀉發明!

迪欣湖野餐

5 則留言:

  1. 高科技防瀉發明, 我鍾意!

    回覆刪除
  2. 哈哈,你的發眀超正喎!

    回覆刪除
  3. 發明家, 那飲品還能飲嗎? XD

    好正的分享, 搞到我都好想搞返個野餐會, 帶咩野食唔重要, 首要買張膠枱布, 而家好後悔去日本旅行時冇買~

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...