2013年6月24日 星期一

新加坡帶回來的美味: 百勝廚叻沙 Prima Taste laksa

laksa

去新加坡前剛好看到一則無聊新聞,說美國有個麵痴做了個全球即食麵排名,第一位是新加坡Prima Taste 百勝廚出品的叻沙。

一場來到當然機不可失,無奈時間緊迫,只找到一間高檔超市有售。看到價錢覺得不是很值,但梁生堅持(他極愛叻沙的),於是買了一袋四包裝的。去到機場,發現原來terminal 3的food court有Prima Taste,除了可即場吃,還有全線產品發售,價錢比較便宜,於是再買一批「溝貨」!

回家數天,梁生已按捺不住,自薦煮來吃。

Prima Taste laksa

拆開包裝,裡面有一個非油炸麵餅、一包椰子粉和一包醬,很有誠意。

他一邊煮,廚房一邊傳出陣陣香氣,令人期待。

Prima Taste laksa

上菜了,當然先呷一口湯。不得了!湯底極香濃,是辛辣香料與椰漿混雜的刺激,沒有丁點化學味,完全不覺得自己在吃即食麵。麵質也彈牙,加上蝦仁、芽菜、丸類和豆卜(當然是自備的啦),色香味俱全,簡直比香港很多餐廳還要好吃幾倍,感動!

laksa

原來香港超市也能找到,廿多元一包,怪我太後知後覺。但相逢不會恨晚,日後廚櫃必定常備。

16 則留言:

  1. 姐姐係新加坡公幹都有買,佢話超好味道呀,聽講惠康都有得賣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多地方都有得賣, 不過成曰都賣晒架

      刪除
  2. 上次睇完你講去左銅鑼灣citysuper,岩岩比人買晒!下次希望買到。

    回覆刪除
  3. 上次朋友從星加坡帶咗一包俾我(内有四個麵),我食咗一個,好正,多謝你的好介绍。不過我老公上個禮拜同我講,話你買咗乜野麵咁好食,叫我買多D,原來其他三個俾佢食哂喇,嬲得我:-(

    回覆刪除
  4. 點解佢食左3個你都可以唔知?佢幾時食的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返夜班嘛,佢係夜晚食嘅,不過唔係一晚食哂。希望我下次返香港買到喇!

      刪除
  5. 我終於都買左呢隻叻沙黎食喇! 真係冇介紹錯! 個湯低好正啊! 我飲晒D湯呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公一見到邊度有就即買, 而家成個櫃都係

      刪除
  6. 我返咗香港呀,不過响百佳,華潤,Taste 都未揾到,我下晝就走喇,等陣去多一兩間睇吓有冇先。

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...