2013年9月3日 星期二

使用Blogspot教學

剛從YahooBlog搬進來,有感現在的情況好像打仗,大家往四面八方逃命,匆忙間趕不及收拾細軟,甚至忘了約定在哪裡會合。安頓下來,頓覺家徒四壁。重建家園之時,亦要盡快尋回失散的親友,讓生活重回正軌!

正努力摸索Blogspot的功能。集合用家錦囊,暫時掌握到這些竅門,會繼續更新。大家集思廣益,we shall overcome!

梁生梁太的廚房


Follow blog 與 follow 人的分別

  • 當你按右面的加入這個網站」掣,就等如follow了我的blog。以後,你按左上角的橙色B掣,找「閱讀清單」一欄,就可看到我出版的新文章。
  • 那你如何在blog中方便別人follow你的blog?方法是:「版面配置-新增小工具-更多小工具-追蹤者」。
  • 幾經辛苦,我陸續找回一批Yahoo朋友的blogs,加到我的閱讀清單中。你按右面我的profile pic,就會看到他們的連結。
  • 如果你見到一個好blog想follow它,但blog主沒有顯示「加入這個網站」掣,你也可以手動去bookmark它,方法是「閱讀清單-新增-copy and paste對方的地址」。
  • 甚麼是Google+:它是一個類似Facebook的社交平台。當你按右面的「在Google+與我做朋友」掣,就等如在Google+ follow了Mr & Mrs Leung這個人。以後,在你自己Google+的Home頁面就會看到我post的東西,例如我upload的相片,或我轉發的第三者網頁。至於那個g+掣,其實就是Facebook的Like掣,無甚作用的。
  • 那你如何在blog中方便別人在Google+ add你做friend?方法是:「版面配置-新增小工具-Google+追蹤者/徽章」。
  • 其實我真的不想再花時間去經營Google+,我比較希望大家follow我的blog。Google+的最大缺點是所有posts都轉瞬即逝,而blog的內容和留言就能長久保存(如果它不「執笠」的話)。
  • 話雖如此,搬遷初期大家總想盡快找回舊日blog友,Google+也不失為一個捷徑。
  • 問題是,很多人都誤打誤撞,將blog與Google+的profile綑綁在一起。缺點是當你在網絡上留言時,別人click了你的頭像,便會自動連結至你的Google+ page,而不是你的blog。那麼,對方可能永遠不會知道你blog的存在,你的心血就白費了(除非你不停在自己的Google+ share你寫的文章)。要解除綑綁,方法是:「blogger資訊主頁-右上角齒輪圖示-還原至blogger個人檔案」。相反,如果你希望將兩者綑綁,就要在齒輪清單中選擇「連接至Google+」。


文章分類

Blogspot的設定,是只能以日期排列文章。取巧的方法是利用標籤功能作分類,方法如下:
  1. 版面配置-新增小工具-標籤 。
  2. 為每篇文章加入適當標籤,例如A/B/C三篇文章都是關於中菜的,你便在標籤欄中輸入「中菜食譜」。這樣,別人就會看到一個寫著「中菜食譜(3)」的folder。

文章留言 
  • 如何一次過查閱別人在你blog的留言:blogger資訊主頁-留言。
  • 在別人的blog留言後,如何收到回覆:提交留言之前,剔選「通知我」,然後自行查閱電郵。

如何搬家
  • Blog友豆丁清晰詳盡地闡述了整個過程,他已經成功將文章、相片、留言、分類和標籤匯入了。想輕鬆搬家的一定要按這裡參考。
  • 緊記:在YahooBlog一旦按了備份,整個blog就會被封鎖,不能新增任何內容了。備份前要寫下最後一篇文章,告訴所有人你的新網址。


我尚未參透的問題,希望有高人解答

  • 平時無論在Yahoo還是Google進行搜尋,都極少顯示Blogspot的結果。如何令網絡世界的人搜尋到我的網誌和個別文章?

各位加油!

68 則留言:

  1. Hi Mrs. Leung, is Mary here!我都唔係好明G+同埋追蹤網誌有咩唔同, 總之而家見制就按..hehe

    回覆刪除
  2. 我初步領悟到。

    追蹤網誌:即係follow我個blog, 如果我有新文出, 你會喺「我的網誌-->閱讀清單」中睇到我篇文的頭幾句。

    Google+:每人有個好似facebook咁的個人page,你可以share相/網頁等等, 如果你在Google+關注我, 就等如add左我做friend。另外, 你睇吓我每篇blog文個尾都有個g+掣, 如果你按咗, 就會share到你個Google+ page度, 咁你的friends就會睇到我呢篇文。

    噢, 其實我喺度回覆你的comment, 你會唔會知道呢? Google會唔會用email通知你? 定係Google+頁頂會有notification? 記住話我知!

    回覆刪除
    回覆
    1. Eee..我真係唔知你回我wor,但其他人回我有email remind wor...一係你回多一次,唔知係咪我之前過份生手唔知呢?

      刪除
    2. 我覆左你喇, 收唔收到email?

      刪除
    3. 真係收唔到wor,我發現如果覆我既人係響g+覆我就會有通知,但如果響blog度覆,就唔會有通知,要研究下先得!

      刪除
  3. 文章分類

    要每次寫blog時, 喺右手邊標籤打你想分類既名稱, eg 食譜, 跟住到版面配置裏面, 右手邊click新增小工具 -> 標籤
    咁就會顯示到你既標籤分類, 如果唔想全部顯示出黎, 就揀"選取的標籤"就得喇

    如果你喺人地既blog留言, 你要按"以電郵訂閱"先會有email通知你blogger有冇回覆的

    同埋你可以喺設定 -> 顯示字詞驗證 -> 按否, 咁我地留言就唔駛每次打驗證碼, 方便D呀!

    回覆刪除
  4. 大家都用番YAHOO大頭相,真係比較容易相認

    回覆刪除
  5. 搵到你啦搵到你啦...大肥人報到~

    回覆刪除
  6. 打個招呼先~ 關於public search的問題,可以睇吓哩度:https://support.google.com/blogger/answer/41373?hl=en

    回覆刪除
  7. hello~~~ 我都搬左黎Blogspot: http://jellyfishbabe.blogspot.com/
    想google易d search 到你個blog, 要去submit你個url先: https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url?pli=1

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的tips, 但我做左呢個動作, 在google search engine都係搵唔到自己的文, 反而在yahooblog的舊文就search到喎
      係咪要過一段時間先搵到架?

      刪除
    2. 係呀,可能等幾日再check下先有

      刪除
  8. 我想問下,可以點新增「加入這個網站」呢個工具?? 因為我一開始就無呢樣野.

    回覆刪除
  9. 我見佢推介d blogs都係英文

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢邊度有得睇推介blogs?
      yahoo有個blog首頁, 呢度有冇?
      定係只得頁頂那個「下一個網誌」?

      刪除
  10. 芙芙黎打招呼啦!你呢篇野超有用呢!
    我都有同樣疑問,始終blOgspot係比較國際性,
    我地如何發掘新blog友呢?真係有d困難!

    回覆刪除
  11. 我 follow 了你個 blog 喇! 得閒你也來我新 blog 看看:

    http://saraleung212.blogspot.hk/

    回覆刪除
  12. 以下兩個blog可能幫到妳搬blog:
    (1)如果妳識寫program
    http://koosan.blogspot.hk/2013/09/2-blogger.html

    (2) 如果妳唔識寫program
    http://stevenchoi33.wordpress.com/2013/09/03/yahooblog%e7%84%a1%e7%97%9b%e6%90%ac%e5%ae%b6%e8%87%b3wordpress-%e5%b0%8f%e5%bf%83%e5%be%97/

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎都係二揀一: 痛苦地執過晒啲相, 或犧牲所有留言!

      刪除
  13. 所以我一定要揾番 Yahoo blog 個 o麥頭畀大家認番我囉!
    Double Iron Legs Blog : http://hihidoubleironlegs.blogspot.hk/

    回覆刪除
  14. 其實係你Yahoo Blog都有留到言, 不過驚你睇唔到, 係呢邊都post番先!
    我開左個Facebook Group, 有唔少bloggers都join左, 大家一齊係果到分享自己新blog的updates, 雖然唔係Yahoo推介咁集中, 但都算係個bloggers的小小聚腳點, 希望你都join我地呀!
    https://www.facebook.com/groups/193593094152927/
    我的新blog =)
    http://mslittlewhitedress.blogspot.com/

    回覆刪除
  15. Mrs Leung, 小高也來了,謝謝你的詳盡分享,講真...blogspot連gmail、google + ......成日唔知自己游左去邊?
    真係要花好多時間執靚個blog........ >< 痛苦!幸好,都找回大家!^^

    回覆刪除
  16. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會用g+ add你, 而你click入佢地profile去左g+, 係因為佢地既blogger同g+連結.
      依家重未好多人搞得清blogspot同g+既關係. 有d人成個blog版面都係g+出post.

      取消blogger同g+連結
      (即click入相果陣係去blogger profile而唔係g+ profile)

      home page > 齒輪(設定) - 還原至blogger個人檔案
      *g+ & blogspot可以同時存在而無連繫

      刪除
    2. 另外, 我都有留意, 見到有人成功將YahooBlog備份後匯入到Blogspot, 但亦有少數人失敗, d相變左死圖. 我諗可能係之前yahoo blog都壞壞地, 好多時d相都會有問題, 所以依家download備份就會可能出現問題.

      刪除
    3. 重有一樣好緊要: 當係yahoo blog一禁備份, 版面就會立即變唯讀, 而且關注既blog友都無哂! 所以想要備份, 就應該通知好哂大家先!

      刪除
    4. 真係好多謝你!我已經delink左兩個profiles
      亦將你的貼士寫左落篇文益街坊

      刪除
    5. 大家互相幫助~ 如果大家用blogger設定聯絡起黎都方便d嘛!
      不過唔好意思, 因為回覆通知果度我擺左烏龍, 重未知點樣自動收取.
      因為"以電郵訂閱 / Subscribe by email "係成篇post追蹤, 但有另一設定可以單獨讀取回覆ga~

      刪除
    6. 呢個都唔係太緊要嘅, 慢慢黎啦

      刪除
    7. 重有一樣, 都係關click相事, 如果你方便, 可以share埋~
      其實我都有都打教學, 但我無咩識人, 見你個blog多人d~


      追蹤後既連繫設定

      如果你既blogger同g+同時連結, 但又想用其他身份聯絡(比如blogger/twitter): 對方blog > "加入這個網站 / Join this site" > google login - 更改線上個人資料 - 選擇你想要既連繫 (即click入相果陣係去你想選既網頁)

      *以上呢個追蹤設定, 亦可以係: home page > 閱讀清單 > 齒輪(設定) - 設定 入面搵到. 隨時地以不同既人而作出更改.


      唔知咁講會唔會難明? 因為我blog係連圖

      刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. 我係 Double Iron Legs (Double Ma),依家都係自己逐篇搬過去以下網址咋!http://hihidoubleironlegs.blogspot.hk/

    回覆刪除
  19. 謝謝你的分享!我都剛在這裡開新Blog, 但很多功能都未識用啊~~

    回覆刪除
  20. Mr & Mrs Leung, 你地好犀利呀!咁快就有咁多會員, 要為你地鼓掌!
    我今天才在雅虎網找到你們這個網址, 雖然大家同住blogspot, 但網海茫茫, 冇站址都很難遇上的.

    回覆刪除
  21. 終於都搵返你BLOG
    我都轉左去BLOGSPOT,
    http://winniejoyblog.blogspot.hk/
    不過對ADD人OR點搵返D BLOG友仲有好大問題
    YAHOO我自己搬LA,因為我TRY過佢匯入來呢度係唔WORK...
    好多FD都唔見左>.<

    回覆刪除
  22. THis is Tea Tea from Yahoo Blog. Yeah! Please add me back~!

    回覆刪除
  23. YAHOO 個備份好流 , 我比佢備份完 收倒 mail話完成備份 ,但係一開個檔案 裡面係乜都冇 >,<

    回覆刪除
  24. Mrs.Leung感謝你詳細分享教我們怎做,謝謝,但仍係一頭煙既我要慢慢來才行。感恩

    回覆刪除
  25. Mrs.Leung多口問句,你上面那照片和字係怎樣弄出來的,唔好意思,我找了多年依舊未整到個版面

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係我個blog最頂張相? 在版面配置入面加架

      刪除
  26. 嘩~ 好詳細的教學! 我都仲好迷惘!!

    我都搬blog了: http://florencetabo.blogspot.hk/

    得閒過黎坐坐 :)

    回覆刪除
  27. 睇完你講,我重暈多2錢喎!

    回覆刪除
  28. G+有戶口好耐,用極都不會明咁,放棄左依家搬部落又迫我裝翻個apps! 最初我不連G+,但見個個都G+,於是做了羊。
    你其中一個問題都係我一個問題,Blogger在google都好難seach,打算搵方法提升搜尋力-_-#

    回覆刪除
  29. 我初初都係明明地基本嘢,但我都唔知點可以睇到其他志同道合嘅人………

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家嘗試在google+ join一些communities
      有好多的, 我主要揀同食有關的communities
      加入左就可以見到組員post的相的blog links
      但真係要好有心機click入去巡blog囉

      刪除
  30. 好開心見到你的留言同呢篇文, blogspot禾真係用到見暈, yahoo backup完就read only, 後悔死禾, 不過backupfile真係有哂多年既IMAGES FILE 同 xml FILE (文章), 只係不能輸入blogspot...仲煩緊.

    請問禾可以SHARE你呢篇既資料嗎? 當然會quote你的blog呢. Tks Tks

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎轉載
      你睇埋豆丁篇教學啦, 佢有講點匯入blogspot, 應該ok

      刪除
  31. Mrs Leung早上好! 我係Yuen Yan啊, 建立依個blogspot真係由零開始呢, 要用好多時間Study啊
    我個blog site係http://yuen-yan.blogspot.hk/
    Keep in touch ar :D

    回覆刪除
  32. 好詳細的講解,謝謝! 我也要再執執我個 blog!

    回覆刪除
  33. 此篇分享實在功德無量!Thanks

    回覆刪除
  34. 梁太...有冇發現用左blogspot之後, 不論用yahoo定google,人地都好難搜尋自己個blog...咁咪即係冇人睇...?點算..?

    回覆刪除
  35. 見返大家真好~~ 我無左YAHOO! DOWN 晒~~
    好彩見到你呢篇BLOG~
    我個MOOD又返黎喇~~~

    回覆刪除
  36. 我重係未掌握到blogspot...最唔開心係無晒d blog友 :(
    你篇文好有用呀~

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...