2014年2月5日 星期三

馬年家居佈置 Chinese New Year decorations

今年的農曆新年和聖誕相距太近了生理和心理都未準備好就過年。甚麼辦年貨、買禮物餽贈親友、大掃除等雜務都敷衍了事,利是都是年初一出門前才封盒更是欠奉

來已無打算佈置,反正沒有邀請人來拜年。但外婆送我這串鮮艷的小馬,促使我在年三十晚買了些年花來襯托一下,令全屋也喜慶了

新春佈置 

新春佈置

今年好像人人也自製蘿蔔糕,我真的沒有這份閒情和決心。買了八珍出品的蘿蔔糕,我們都得是全港最出色的蘿蔔絲充足、質感恰到好處、冬菇味濃,其他牌子望塵莫及,不作他選。

新春佈置

梁生教了牠幾天仍未學會「請請」,這已是最接近的了。給你一個紅包,馬年生猛聽話。

八哥

好一個駿馬利是封,當然留著自用。像不像聶風?

新春佈置

新春佈置

新春佈置

新春佈置
 
新春佈置

41 則留言:

  1. 八珍蘿蔔糕都係我既賣飛佛

    回覆刪除
  2. 很喜歡你家的自然光!新春大吉!

    回覆刪除
  3. 那串馬很有新年氣氛!跟串串金很配!

    回覆刪除
    回覆
    1. 串串金係硬枝,貴好多
      我呢樽係跳舞蘭

      刪除
  4. 駿馬利是封好搶眼,好英~~
    好少8哥識請請.....哈哈,一雙好汪汪的黑眼睛

    回覆刪除
  5. 好中意串馬仔!
    佈置得是你一貫的清雅但到題!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 佢兩歲
      八哥身型骨架應該做唔到請請嘅

      刪除
  7. 係咪唔細喇?所以冇咁易教呢.

    回覆刪除
  8. Mr and Mrs. Leung:
    ~可能今年農曆年比較早, 剛剛過完聖誕, 無幾耐就要準備農曆新年, 我諗好多人心理都未接受到!!
    ~你外婆整那串鮮艷的小馬, 好別緻. 一掛起, 就好有農曆新年氣氛!!
    ~祝你新年快樂, 萬事如意

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係買姐, 不過真係好有心, 成90幾蚊都捨得買俾我, 佢90幾歲架喇

      刪除
  9. 年花全部都好靚啊!
    隻杯杯上面嘅狗狗唔似係八哥,我有無認錯?

    回覆刪除
  10. 佈置簡約得嚟都好有氣氛呀~~最中意串馬仔^^

    回覆刪除
  11. 我真係星燦, 原來而家八珍都出蘿蔔糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食左十年八年, 唔知佢幾時開始出呢

      刪除
  12. 玫瑰花原來同年花可以好襯~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去一個細花市, 好多花都好殘, 千揀萬揀, 先揀到呢60蚊半打玫瑰

      刪除
  13. 最期待你嘅家居布置呢!清新 <3
    花開富貴!龍馬精神!春節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太賞面喇, 今年令大家失望了, 超hea

      刪除
  14. 好靚啊~~ 我都買左特大百合同埋水仙

    回覆刪除
  15. 我都鐘意妳串馬仔,好sharp好靚

    回覆刪除
  16. 我都覺得農曆新年和聖誕太近了@@ 同埋,眨下眼,2014年已經過左一個月!!!!!!!

    回覆刪除
  17. 串七彩馬仔新款又好看,彩馬送福!

    回覆刪除
  18. 原來八珍蘿蔔糕有放冬菇的, 很多牌子都沒有冬菇, 有冬菇香好多, 我覺得有埋中芹味道, 更有節日氣氛.

    回覆刪除
  19. d花好靚呀, d馬仔又好可愛, 好有氣氛呢! 蘿蔔糕都係我新年必食, 一落機就叫媽咪煎了~~

    回覆刪除
  20. 小朋友請請好攪笑呀, 一定"dum"得人比多D利是呢, cute cute

    回覆刪除
  21. 簡簡單單都同樣有節日氣氛!馬來運到,花開富貴 ~

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...