2013年10月28日 星期一

香煎帶子意大利飯食譜 scallop risotto recipe

帶子意大利飯

煮意大利飯risotto最考耐性。不是嗎?全程要不時攪拌,逐少加入湯,站在爐前不能離開,以我超急的性子一定出事。所以,這事從來都是梁生負責的,成品亦永遠令人滿意。



他還有一套獨門秘技,就是用金寶湯代替清雞湯!他說這會令飯的材料和味道更豐富。

製法
  1. 一罐金寶湯加2.5罐清水,煮滾後放在一旁保持溫熱。經實驗證明,意大利雜菜湯的效果最好。
  2. 平底鑊放橄欖油,將洋蔥粒炒至透明,盛起備用。
  3. 原鑊倒進意大利米,份量按包裝上說明。
  4. 炒至每粒米沾上油後,灑少許白酒。
  5. 酒蒸發後,加進一勺雜菜湯(只加湯,湯料留用),略為攪拌。
  6. 米粒會慢慢吸收水份。當差不多乾水時,再加進一勺雜菜湯加以攪拌。
  7. 重覆加湯-攪拌步驟,直至飯煮至你喜歡的生熟程度。
  8. 洋蔥和雜菜湯料回鑊。
  9. 關火前放一點牛油、parsley碎、黑椒和鹽拌勻。

意大利飯

意大利飯

意大利飯

煮飯幫不了忙,我就負責配料部份:
  1. 帶子解凍後,用海鹽和黑椒醃一會,然後煎香。
  2. 白磨菇切片,炒時灑少許白酒可去除草青味。
在餐廳吃的話,相信可至少索價$150吧~

帶子意大利飯


38 則留言:

  1. 你都不弱,煎帶子都有技巧架!

    回覆刪除
  2. 用罐頭湯代替清雞湯, 唔駛落餸都好味呀! 煮risotto同炒飯都真係煮到手攰
    我鍾意帶子用牛油黎煎, 特別香呢~

    回覆刪除
  3. 睇見碟risotto就流口水啦, 死火, 有D肚餓TIM...

    回覆刪除
  4. 好呀! 唔洗落手都有好野食!^^

    回覆刪除
  5. 兩公婆煮野都咁叻,好羨慕呢!我都係中意意大利飯,一樣好怕煮..hahah

    回覆刪除
  6. 煮risotto真係好考我耐性,所以依家冇煮了...

    回覆刪除
  7. 賣相好吸引人呢!其實用can soup 煮飯/sauce真係幾方便

    回覆刪除
  8. 好在我麻麻地risotto, 因為我係超級急性子,不過,就好鍾意煎帶子+意粉嚟食! 夠哂快靚正~

    回覆刪除
  9. Mr. and Mrs. Leung:
    ~你講得無錯!! 煮意大利飯, 真係好講耐性, 我通常企太耐廚房都有啲唔耐煩!! 但意大利飯, 咬落嘅質地和飯啲味道, 真係好想一啖一啖, non-stop咁食!! 你個製成品,好perfect

    回覆刪除
  10. 煮意大利飯,真係好考耐性。我同你一樣都係冇咩耐性,呵呵!

    回覆刪除
  11. Mr. and Mrs. Leung, 多謝你詳盡的recipe. 我好鍾意食Risotto,但又唔識煮,下下去餐廳食。
    好lu! 而家我可跟住你的方法來整lu!

    回覆刪除
  12. 好正~~!!
    上次我睇NAT GEO,有個教煮意大利飯用大麥米/飯(??),唔知香港有冇得買,好似好過用普通米。

    回覆刪除
  13. 我把我的blog 轉了做private, 麻煩把你的email address 告訴我,我可以把你加入我的私家blog!

    回覆刪除
  14. 哇!呢個好吸引!我一定要試下!我先前煮Mushroom Risotto時,要狂加Whipped cream 先煮得成。真係肥死人..:(

    回覆刪除
  15. 賣相好靚,有酒店水準呀,帶子仲好吸引添!

    回覆刪除
  16. GOOD IDEA~請問用那款金寶湯?

    回覆刪除
  17. 梁生真係好老公!成日煮正嘢你食!Le個賣相吸引呀!

    回覆刪除
  18. 認同,買左盒risotto返屋企,真係買左好耐...但遲遲都未煮,因為好考耐性!
    唯有望住先 ~ 好吸引 ~ yummy ~ ~ ~

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...