2013年12月2日 星期一

蔬菜湯浸三文魚食譜 poached salmon recipe

poached salmon recipe

三文魚真是很百變的。今次試用湯浸,即poached salmon,跟之前香草焗的味道感覺截然不同,更加健康清新。

 
製法
  1. 三文魚用海鹽、黑椒醃一會。
  2. 洋蔥絲、西芹粒、紅蘿蔔粒放進一鍋水中煮滾,之後慢火煲大半小時。
  3. 加入一半蒔蘿(dill)、海鹽、黑椒再滾一會。
  4. 將三文魚浸入湯中,水位應剛好蓋過魚身,再輕輕把蔬菜放在魚上。
  5. 蓋上蓋,以極小火煮約三分鐘,熄火焗三分鐘。你可按喜歡的生熟程度調整時間。
  6. 小心將魚撈起上碟,灑上橄欖油、檸檬汁和餘下的蒔蘿
poached salmon recipe


poached salmon recipe


poached salmon recipe


poached salmon recipe


魚雖然不經煎焗,但一點不腥,最大優點是嫩滑不油膩。

poached salmon recipe


至於那鍋湯更是令人驚喜!看上去很清澈,但它包含了蔬菜的甜味和蒔蘿的獨特芳香,加上黑椒提鮮,給我們全部喝清了。

一隻鍋子,配合簡單的材料,成了有魚有菜有湯的營養晚餐,汗也不流一滴,哈...

poached salmon recipe

48 則留言:

  1. 好喜歡這個食譜,又有得食,又有得飲湯,蔬菜又可以去左三文魚既油膩感,魚香又去左湯處,very good!!

    回覆刪除
  2. 次次見你碟上d圖案都以為你又點辣椒仔. 哈哈.

    回覆刪除
  3. 碟上的圖案好立體呀~~由其係支辣椒仔^^

    回覆刪除
  4. 次次食三文魚唔係煎就係焗,下次跟吓你呢個先。

    回覆刪除
  5. 好靚喎。poached 的更加健康, 不過很難掌握時間呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我煮的時候大約用左8分鐘, 老公話應該生少少先好, 所以食譜我調整過

      刪除
  6. 我估我會鍾意個湯多過啲三文魚呀。

    回覆刪除
  7. 又一個我好有興趣嘅菜色!隻碟好靚呀~~~

    回覆刪除
  8. 好鍾意依個餸, 清新又健康~~~

    回覆刪除
  9. 健康方便一煲過的食譜,呢個recipe我都要試下呀!

    回覆刪除
  10. thanks for sharing, 有得飲又有得食,一定要試吓~

    回覆刪除
  11. 好健康的一餐餸,揾日試吓.

    回覆刪除
  12. 好精采的做法,一定會是嫩滑無比!
    以前我吃過一款用油浸蒔蘿的鮮三文魚,也是很開胃好味的.......
    謝謝分享!

    回覆刪除
  13. 多謝分享~ 又健康又方便,一定會試!

    回覆刪除
  14. 咁樣煮三文魚就無咁肥膩!

    回覆刪除
  15. 湯浸能保持三文魚的嫩滑,煎有時會使魚肉質變得粗糙。讚!

    回覆刪除
  16. 好健康~~ 三文魚我真係唔係好識處理~ 哈哈~ 一煎就好乾同好油呢~~

    回覆刪除
  17. 好中意E個呀,又健康又吸引

    回覆刪除
  18. 呢個餸又健康又好味,有時間都要試吓整。

    回覆刪除
  19. 好健康丫,一餸兩用,真方便

    回覆刪除
  20. 呢個一定會試下整,整完報告!

    回覆刪除
  21. 加入咗蒔蘿感覺即刻西式咗
    btw,隻碟好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本食譜冇架, 我自己覺得合襯所以加入去
      我都係第一次買

      刪除
  22. It looks GOOD!!! By the way, 將三文魚浸入湯中以極小火煮約三分鐘 - Are 3 minutes enough?

    回覆刪除
  23. Mrs Leung, 早!賣相吸引之餘,隻碟都好靚!^^

    回覆刪除
  24. 之前試過慢煮都好滑滑好好食!呢個又好喎仲有菜湯飲,等我又整!!

    回覆刪除
  25. 呢個OK 喎.....最鍾意呢D 一煮兩食0既菜色...HAHA

    回覆刪除

發布留言前剔選「通知我」,你就會收到我的回覆提示

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...